Trøtt!

Hvorfor er man så trøtt?

Joa, jeg vet hvorfor man blir trøtt i normale porsjoner. Det jeg lurer på er hvorfor man av og til blir så trøtt utenfor den avsatte sovetiden?tired

Om noen av dere følger min blogg daglig, har dere sikkert lagt merke til fraværet av nye innlegg. Hvorfor? Fordi dere har vært oppmerksomme. Hehe, I made a funny. Nei, det er fordi jeg har vært så innmari trøtt i det siste (se, jeg har til og med trøttehumor!)

Skrive i bloggen? Næh, for trøtt.

Dra på trening? For trøtt.

Gå ned til byen og nyte solskinnet? For trøtt, sa jeg!

Sove? Ja, takk.i-is-tired-wurk-too-hard

Kan hende ligger problemet i det  faktum at jeg gikk fra å trene rundt 4 ganger i uken, til å ikke trene i det hele tatt.

Samtidig gikk jeg tom for rosenrot- og vitaminpiller, som jeg hadde gått til innkjøp av fordi jeg var så slapp, en avart av trøtt.

Deretter begynte våren å melde seg. Å være vårslapp er noe jeg er på lik linje med å være værsyk vinterstid.

Noen som har tips for å få tilbake energien? Jepp, jeg spiser sunt. Ja, jeg har det bra i hverdagen. Mhm, studiene går faktisk veldig bra.

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne!

1 kommentar

  1. Æ har samme problem ><


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

