Den barbariske rose ~ The Savage Rose

Min far stikker til meg noen perler av noen sanger av og til.

Da jeg var yngre, tipset han meg om The Savage Rose fra Danmark. Dette var i en tid jeg trodde bare amerikanere og engelskmenn kunne lage bra musikk. Det stemte ikke.

logo

Savage Rose startet sin karriere i 1967, men har nå gitt ut en ny plate, og skal på turne i Norge. Jeg anbefaler virkelig å høre låtene, og stemmen til vokalist Annisette er av en annen verden! Björk sa en gang at The Savage Rose var et band som har inspirert henne.

Her er deres hjemmeside, besøk den :D!

The Savage Rose ~ Wild Child Nyyydelig :D!

The Savage Rose ~ A Girl I knew

The Savage Rose på MySpace

The Savage Rose~Byen Vågner

The Savage Rose From Denmark is a Great Band! Click their homepage above, their MySpace og the songs🙂

1 kommentar

  1. http://www.an.no/nyheter/article4191457.ece For dere i nord🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

