Da Bente & Linda så måner og stjerner.

.,~*Linda*~,.

Bente, vi har vært Kizz. Hvordan gikk dette til?

BENTE

Fråm de tåpp så var historien at du bodde hos meg… vi skulle bare ta oss 1 glass vin.

.,~*Linda*~,.

Her må noe skytes inn….

BENTE

…med mine vinglassbøtter… 1/2 vin pr glass.

.,~*Linda*~,.

Nettopp.

BENTE

Så ble det vel et til, og før man visste ordet av det, skulle man kanskje ta seg en tur på lokalpuben eller på en pub i byen…

BENTE

Så går du en liten tur på det lille rummet, som man gjerne må når man heller i seg liquid.

BENTE

Ut kommer en STJERNE.

.,~*Linda*~,.

Ja, og nå snakker vi ikke om Julia Roberts kommende ut av badet ditt, gjør vi vel?

BENTE

Nei, dette var Linda Therese med en stor, grønn stjerne rundt det ene øyet.

BENTE

Markert med svart kajal rundt.

BENTE

FIIIIIIIIIN

.,~*Linda*~,.

Som dere ser: alkohol er skadelig

BENTE

Det er no good for no nothing

.,~*Linda*~,.

Ja, jeg hadde vel hatt et lite Kizz-øyeblikk, vil jeg tro.

.,~*Linda*~,.

Hva gjorde Benten, da?

BENTE

Jeg smilte

BENTE

Så løp jeg inn på badet

BENTE

Jeg ville også være fin.

BENTE

Men jeg ville ikke være lik. Er ikke noe hermegås.

.,~*Linda*~,.

Du ville bare også ha et Kizz-øyeblikk. Og hva kom ut?

BENTE

MÅNEN!!!!!!!!!

.,~*Linda*~,.

Ja, siden vi nå var inne på nattlegemer på himmelen

BENTE

Once in a blue moon I like to be a green moon

BENTE

Dette ble plutselig moro og vi måtte ha foto session.

.,~*Linda*~,.

Ja, vi var fryktelig pene, syntes vi.

(tu) BENTE (tu) says:

Nydelige jenter i sin beste alder

.,~*Linda*~,.

Men oj, plutselig ble det presserende å dra ut på byen. Blir gjerne det når man har malt hele ansiktet

BENTE

Ja, det er tips til andre. Mal 1/4 – 1/2 av ansiktet i en litt mørk neonfarge, og du er a hot piece of burning love.

BENTE (tu)

Vi dro til byen med T-banen og lo og filma og bare måtte ha engangskamera!

BENTE

Blitzregnet haglet

.,~*Linda*~,.

Fra oss selv

BENTE

Vi kom oss på en rockepub i en sidegate.

.,~*Linda*~,.

Fordi ingen andre ville slippe oss inn. Rart det der.

BENTE

Jaggu var det ikke noen som la merke til at nattehimmelen hadde inspirert to unge kunstnere…

.,~*Linda*~,.

Vi skjein.

BENTE

MEN. For Linda var det ok… de så at du var litt kizz-inspirert.

BENTE

Men hva med meg… ingen så egentlig at det var en måne…

.,~*Linda*~,.

Ja, jeg hadde vel kanskje brukt opp den sorte kajalen, så du var bare ubestemmelig…..grønn flekkvis i ansiktet.

BENTE

Jeg hadde en FIN måne til å starte med!!!

Men det ble litt borte etter hvert som jeg ble litt varm, og tok meg til ansiktet.

.,~*Linda*~,.

Hehe, ja den var så fin atte. Problemet var vel belysningen på dette stedet vi hadde inntatt.

BENTE

Ja det var mørkt

.,~*Linda*~,.

Jeg fant jo plutselig ut at nok er nok, og vasket det av

.,~*Linda*~,.

Dette fikk ikke du med deg

.,~*Linda*~,.

Så hva satt vi igjen med?

BENTE

Jo, Bente med et grønt skjegg som gikk ut i en spiss på den ene kjaken.

.,~*Linda*~,.

Fint det.

BENTE

NYDELIG JENTE

BENTE

Kvelden var enda ikke over. Vi hadde flere bilder som skulle tas, for jeg hadde jo grønt skjegg. THE FØNN TIMES!

.,~*Linda*~,.

Det var gøyt, du Bente. Neste gang sørger vi for å ha nok sort kajal, du. Eller rett og slett lar være å Kopernikusse oss i ansiktet

BENTE

Men, det som er, er at vi aldri fikk fremkalt filmene og ingen vet hvor kameraene er i dag…

.,~*Linda*~,.https://lindatherese.wordpress.com says:

Vi får sende ut en etterlysning. Måne og Stjerne savnet.

Neste gang, Bente, tar vi den med Charlie’s Angels, du.

1 kommentar

  1. Dette var en riktig trivelig historie jenter! Jeg blir gjerne med på en Charlie`s Angels i juni:-)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

