Skal det være et glass urin?

I dag leste jeg at noen kloke hoder har kommet opp med konseptet kutissbrus. Om dette skulle vise seg å være hygienisk forsvarbart, og ikke minst godt, kan nok mange familier stryke brusutgiftsposten fra budsjettet.

Her er det penger å spare for dere med barn. Bleien vil fra nå av bli gull verdt.

Hadde vært kjekt om artikkelen sa noe om dette kun gjaldt urin fra ku.

Uansett, nå har vi alle fått enda en grunn til å synge den akk så oppbrukte barneskolesangen «Kua mi, jeg takker deg.» I tillegg, hadde jeg vært deg, hadde jeg dobbelsjekka Soloen min neste gang.

3 kommentarer

  1. LOL!! Utrolig hva man kan få folk til å gå på🙂

  2. «Hadde vært kjekt om artikkelen sa noe om dette kun gjaldt urin fra ku»
    Kuer er hellige der nede… Hva tror du?

    • Du må da skjønne at om jeg hadde frasert meg annerledes hadde ikke vitsen min fungert ;P


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

