100 Romaner Du Bør Lese

Link to great books!😀

Ta en titt på denne siden for tips om fantastiske bøker.bc3b8ker

Legg spesielt merke til at nummer 99 og 97 er bøker anbefalt her på mine sider😉 Dette kan enten bety at jeg velger bra bøker, eller at jeg rett og slett er populistisk.

Om du leste min artikkel «Jeg er gal,» vil du også se at mange av de bøkene jeg fant den dagen til 29 kroner, står på denne lista. Forstår du nå hvorfor jeg var så euforisk :D?

Legg igjen en kommentar

Ingen kommentarer så langt.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

