Da flytter jeg igjen!

Jeg har akkurat flyttet til en ny by, men nå er jeg igjen på flyttefot. Min nye bostedsplass er Værdal, i Trøndelagene. Her skal jeg bli millionær og leve på rødvin og M-sjokolade.

Jeg tar gjerne i mot besøk, da bygningen jeg skal bo i er for et slott å regne. Alt det tullet med at Lotto-millionærer skifter vinduskarmer på fjøset og setter resten inn på bok, gjelder ikke her.

Da sees vi der!

ENDA en Lotto-millionær fra Værdal!

Legg igjen en kommentar

Ingen kommentarer så langt.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

