Ian Andersson :D !!!!!

Ok, jeg skal forsøke å roe meg ned og  holde tapetet kaldt og buksa oppskrapet. Men , herrejemini, Jethro Tull kommer til Bodø 6. juni! Ikke siden Michael Jackson var svart og Dolly Parton ekte  (tilgi meg for jeg var ung) har jeg hatt favorittband, men jeg må innrømme at jeg med tiden har ansett Jethro Tull som en verdig arvtaker. Og ved alt som er godt og perler og glansbilder… Jethro Tull skal spille i Bodø Spektrum 6. juni i år. Om jeg ikke får billett må noen blø. Måten Ian Anderson står på når han spiller fløyte er legendarisk  ( i México hadde vi med vår egen Ian Anderson).

Her er noen av grunnene til min nesegruse beundring av bandet fra Blackpool, England:

Ian Andersson, I love you

Ian Andersson, I love you

Jethro Tull, Bourée

Jethro Tull, We used to know ( En himmelsk gitarsolo her!)

Jethro Tull, Nothing is easy

Jethro Tull, Thick as a brick

Jethro Tull, Aqualung

Jethro Tull, My God Andersson «snakker» med fløyten sin!

By Jove and all that is holy, Jethro Tull is playing in my little town called Bodø the 6th of June. I cannot believe it, and try as I might I can not restrain myself. Is this really possible? Click the links and you’ll understand my excitement.😀

1 kommentar

  1. Åhhh ka bra..!!!!!!!!!!!!!!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

