Drep ikke en sangfugl~To Kill a Mockingbird

Til jul fikk jeg en bok. Det var i seg selv ikke så rart, da jeg spesifikt hadde  ønsket meg dette.

Denne boken, derimot, var «Drep ikke en Sangfugl,» eller «To Kill a Mockingbird» på originalspråket som er fransk. Eller ikke.

Uansett, jeg er ikke så glad i å lese engelske bøker på norsk, men dette er en klassiker. Den er skrevet av en dame som heter Harper Lee. Dette var hennes første bok, hun vant Pulitzerprisen for den, og siden har hun ikke skrevet flere bøker, ei heller gitt noe særlig med intervjuer.  Jeg vet hva du tenker nå, men det lar seg ikke gjøre å skaffe 14 blå rockeringer med gull-tape på dette tidspunktet.

Jeg leste boken, jeg. Den var fantastisk. End of book review.

to-kill-mockingbird

For Christmas I got a book. In it self not strange, as I had asked Santa for it.kill-a-mockingbird

This book was «To Kill a Mockingbird» written by a lady called Harper Lee. This was her first book, for which she won the Pulitzer Prize, and save from a few essays, she hasn’t written a book since, nor does she give intervjues. I know what you’re thinking, but it will be impossible to get 14 blue hula hoops at this hour.

I read the book. It was fantastic. End of book review.

1 kommentar

  1. Neat blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your design. Bless you


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Legg igjen en kommentar

